söndag 2 maj 2010

Kändisliv

Ja, jag säger då det, det kan vara lönsamt att vara kändis. Först fick de sitt bröllop mer eller mindre betalt av media. Nu ska de bygga hus tillsammans med TV4, deras hus vill säga; Niclaila Wahlgren/Bagge. Jag kan undra vilka media som vill vara med och sponsra min 30-årsskiva?! Hallands Nyheter?

Idag är jag arg på: det här!

Nu är det synd om Jonas Bergström; singel OCH bostadssökande!!! Vem har inte varit det?! Och jag kan tänka mig att det är betydligt lättare att vara, och att ganska snart slippa vara, bådadera om man är rik, hipp och dessutom lilla prinsessan Madeleines ex!

Nu bänkar Barca Zlatan!

En stockholmspolitiker har hittats naken och snôrfull på sitt kontor. Visst hade det varit lite roligt om det hade varit Filippa Reinfeldt! Ah, nej, det var ett kommunalråd. Och en man. Mer sorgligt än roligt trots allt.



Nu ska jag gå ut i solen. Hoppas att detta vädret håller i sig i sisådär minst två veckor!
Sköna Maj välkommen!

Inga kommentarer: